Spørsmål og Svar

Hvordan bestiller jeg time?

Du booker enklest time gjennom vår nettside. Dersom du har vært hos oss før kan du logge inn på min side slik at du slipper å fylle inn all informasjonen hver gang. Super enkelt! Det er selvfølgelig også mulig å bestille time ved å ringe oss på 47472765 eller sende mail til hei@petrus.no

Kan jeg komme uten å ha bestilt time?

Alle timer må bestilles på forhånd gjennom vår nettside. Vi har imidlertid lange åpningstider og god bemanning slik at det skal være lettere for deg å finne en tid som passer bra.

Hvorfor har dere ikke resepsjon og butikk?

Vi ønsker å bruke mest mulig av vår tid på dyret ditt og mindre på det administrative. Derfor har vi ingen butikk i tradisjonell forstand, men vi vil kunne selge noe fôr og produkter der det er en viktig del av behandlingen og kan bestille inn fôr og produkter etter behov. Bestilling av time gjør du enkelt selv på vår nettside og våre veterinærer henter deg på venterommet når det er tid for din time.

Hvis jeg vil kjøpe mer fôr, kan jeg stikke innom for å kjøpe?

For å garantere deg at vi har fôret du ønsker på klinikken bør du kontakte oss på mail i forkant. Da kan vi sørge for å bestille inn det som evt. behøves. Gi oss gjerne beskjed en uke i forkant av at du går tomt siden det kan ta litt tid før vi får fôret bestilt og levert. Når fôret har kommet på klinikken sender vi deg en sms for å si ifra.

Jeg ser jeg ikke kan få valgt mer enn et dyr om gangen når jeg skal bestille. Hva gjør jeg hvis jeg har flere dyr?

Per i dag må du booke enkelttimer for hvert av dyrene dine. Dersom du vil være sikker på å få time samtidig er det best å sende mail eller ringe for å avtale tidspunkt. Vi jobber med å utvikle en bedre løsning for booking av mer enn ett dyr. Dersom du har et valpe-/kattekull du vil bestille for, trykk linken for bestilling av kull i bestillingsløpet og fyll ut skjemaet.

Hva er det Petrus tilbyr av tjenester?

Vi tilbyr alle de vanligste veterinærtjenestene. Vi kan gjøre rutinekirurgi, tannbehandlinger, polikliniske behandlinger som f.eks. behandle en brukket klokapsel og forebyggende behandlinger som vaksiner. Er du usikker på om vi kan hjelpe deg med noe, ring eller send en mail. Dersom vi etter konsultasjonen ser at dyret ditt behøver hjelp fra en spesialist vil vi henvise dere til dyresykehuset.

Hvordan kan jeg kontakte dere?

Har du spørsmål eller andre henvendelser er den beste måten å kontakte oss på mailen hei@petrus.no. Du kan ringe også oss på 47 47 27 65, men det hender at vi er opptatt med en pasient og ikke kan svare umiddelbart. Da ringer vi deg bare tilbake når vi har anledning!

Har dere akutt/nattevakt?

Nei, vi tar i utgangspunkt ikke imot akutte saker da du må booke time. Dersom det ikke er ledige timer på vår nettside og du trenger hjelp med en gang kan du alltids prøve å ringe oss. Trenger du hjelp etter våre åpningstider anbefaler vi å ta kontakt med Evidensia Oslo Dyresykehus.

Hvilke dyr behandler dere?

Her på Petrus har vi valgt å fokusere utelukkende på hund og katt.

Hva gjør jeg hvis jeg skal bestille time til en behandling som veterinæren har anbefalt meg?

Dersom veterinæren har anbefalt en behandling som du ikke kan booke gjennom nettsiden må du enten sende mail til hei@petrus.no eller ringe oss på 47 47 27 65. Da får vi sørget for at vi får satt av nok tid og at vi har riktig bemanning til behandlingen.

Hvilke betalingsmuligheter har jeg?

Hos oss kan du betale med bankkort og Vipps.